De Dagvisser

Introductie

Gevestigd in de Scheveningse vissershaven, vlakbij het Noorderlijk Havenhoofd en om de hoek van de Scheveningse visafslag. De Dagvisser staat voor meer dan 20 jaar eerlijke vis en werkt alleen met dagverse producten van het seizoen, en koopt haar vis op de visafslag.

In samenwerking met De Conceptenbank is Studioffice al jaren verantwoordelijk voor de creatieve uitingen van De Dagvisser. Van het ontwerpen van de menukaart tot aan het ontwikkkeling van (online) campagnes.

’t Scheepsjournaal

Tweejaarlijks wordt Het Scheepsjournaal vernieuwd ter ere van het nieuwe seizoen. De vorm van de krant is geïnspireerd op de allereerste menukaart die ooit werd ontworpen voor De Dagvisser.

Studioffice verzorgde in samenwerking met De Conceptenbank het ontwerp en de fotografie voor Het Scheepsjournaal. De vis is uitgewerkt in een tweeluik: de rauwe vis en het uiteindelijke gerecht. Dit is een herkenbaar element geworden in de uitingen van De Dagvisser.

Logo variaties

We hebben het afgelopen jaar twee variaties gemaakt op het logo van De Dagvisser. Een variatie voor ‘takeaway’ en een logo om het jubileum te vieren.

Voorheen was het bij De Dagvisser nooit mogelijk om gerechten online te bestellen. Echter kwam daar in 2020 verandering in. De Dagvisser heeft bewuste weekenden en bijzondere momenten uitgekozen om bezorgen en afhaal mogelijk te maken. Voor deze momenten hebben we een kleine eigen identiteit ontworpen, namelijk ‘De Dagvisser thuis uit de kombuis’.

Ook is er een variatie gemaakt op het oorspronkelijke logo die het hele jaar 2021 zal worden ingezet en gecommuniceerd. Want het mag zeker gevierd worden, 25 jaar verse vis!